Проєкт: «Комунікаційна кампанія «Культурна спадщина для сталого розвитку»

Проєкт: «Комунікаційна кампанія «Культурна спадщина для сталого розвитку» фінансується в рамках програми “Мережі й аудиторії” за підтримки Українського культурного фонду

Проєкт реалізовано у гірському селі Урич, на території якого розташована пам’ятка археології середньовічна фортеця Тустань. Метою проєкту є підвищити чутливість суспільства до культурної спадщини та показати її можливості для сталого розвитку територій широкій аудиторії, зокрема дітям, а також навчити місцеву громаду використовувати конкретні інструменти та світові практики шляхом проведення комплексної просвітницької кампанії. Результатом проєкту є проведення потужної просвітницької кампанії для місцевої громади та широкої аудиторії, яка міститиме в собі статті та проморолики про цінність та важливість збереження спадщини, різноманітні продукти для дитячої аудиторії, навчально-просвітницькі заходи для місцевої громади, видання посібника із захисту та використання культурної спадщини і альбому ландшафтів. Крім того, проведено промокампанію туристичної дестинації та розроблено комунікаційну стратегію для подальшого використання культурної спадщини для розвитку туризму. Результатом у довгостроковій перспективі має стати підвищення привабливості туристичної дестинації Тустань, зростання кількісних та якісних показників туристичного продукту, покращення економічних показників місцевої громади, збільшення туристичного потоку.

Ділимося результатами проєкту:

Проморолик (30 сек) “Тустань-Сила Скель” https://www.youtube.com/watch?v=IEppTXbAl3w

Проморолик «Відчуйте силу скель»  https://www.youtube.com/watch?v=DyoJ0-fg3B0&t=8s

Проморолик «Урич унікальне село  бойківською автентикою» https://www.youtube.com/watch?v=7XbgoeJcTPo&t=23s

Відеоролик “Василь Рожко & Михайло Щур. Коли мир цікавіший” https://www.youtube.com/watch?v=eLyC_Fc6hLs

Відеоролик “Тустань люди – народження співпраці” https://www.youtube.com/watch?v=8lMWt51Pwz0

Лекції для власників агросадиб:

Лекція-вебінар «Підготовка до прийому туристів https://www.youtube.com/watch?v=h2Ioai8xgh4&t=10s

Лекція-вебінар «Комінікація з клієнтом» https://www.youtube.com/watch?v=Dm0XQwdY58g&t=7s

Лекція-вебінар «Розв’язання конфліктів»https://www.youtube.com/watch?v=M80kvPF2HOk&t=3s

 Програмні статті:

Про Велику Тустань: Як заповідник Тустань робить унікальну екосистему співпраці музею, громади й бізнесу https://life.pravda.com.ua/culture/2020/09/11/242281/

Про творення простору: Тустань туристична: аби привернути увагу до історії потрібно творити нове https://news.24tv.ua/tustan-turistichna-abi-privernuti-uvagu-do-istoriyi-novini-ukrayini_n1434799

Про спадщину Тустані: 14 фактів про Тустань, яких ви ще не знали https://zaxid.net/14_faktiv_pro_tustan_yakih_vi_shhe_ne_znali_n1509361

Про гранти і проекти: Як створювати яскраві туристичні проєкти за гранти. Досвід Тустані http://tvoemisto.tv/exclusive/yak_vygravaty_granty_ta_stvoryuvaty_yaskravi_turystychni_proiekty_dosvid_tustani_114447.html?fbclid=IwAR32O_YCSSaFvKOn_Q2euXt06iNvANCmCYcgHuQzEiqgB1pud4GjKFp6CQg

Комунікаційна стратегія Тустані

Альбом ландшафтів Тустані та Урича 

Квест-екскурсія для дитячої аудиторії

Case-study посібник “СПАДЩИНА ДЛЯ ЛЮДЕЙ: ЯК РОЗВИВАЄТЬСЯ ТУСТАНЬ”

https://drive.google.com/drive/folders/1-jWC6_DYP7zVQLH37N718vKF_KzMPf_b?usp=sharing

Проєкт підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Український культурний фонд — державна установа, створена у 2017 р. як нова модель надання на конкурсних засадах державної підтримки та промоції ініціатив у сфері культури та креативних індустрій. Діяльність Фонду, відповідно до чинного законодавства, є невід’ємною частиною політики і визначених пріоритетів діяльності Міністерства культури та інформаційної політики України.

сайт: ucf.in.ua 
facebook: https://www.facebook.com/ucf.ua/