Положення про конкурс “ТУСТАНЬ в тренді”

 

ПОЛОЖЕННЯ

про конкурс дизайнерів одягу та графічного дизайну

«ТУСТАНЬ в тренді»

 

1. Загальні положення

1.1.  конкурс дизайнерів одягу та графічного дизайну (далі – Конкурс)  реалізовується в рамках проекту «ТУСТАНЬ в тренді»;

1.2.  конкурс проводиться з метою створення лінії сучасного дизайнерського одягу для популяризації Тустані;

1.3.  завданнями Конкурсу є:

  • створення лінії сучасного дизайнерського одягу та персоніфікація обличчя Заповідника Тустань як нові шляхи презентації музею;
  • створення умов для співпраці дизайнерів одягу і графічних дизайнерів;
  • популяризація українських дизайнерів не лише в професійній сфері, але інших середовищах культурного дозвілля;
  • надання можливості учасникам продемонструвати професійні здібності перед новою аудиторією та засобами масової інформації;
  • запропонувати приклади нової сувенірної продукції для Заповідника Тустань;
  • сприяння створенню якісного українського продукту;
  • надати можливість дизайнерам втілити творчі задуми у відшитій колекції;
  • застосувати нові шляхи презентації Заповідника Тустань;

1.4.  засновники і організатори Конкурсу

  • ДІКЗ «Тустань» (далі Заповідник);
  • ЛОГО «Тустань»;

1.5. партнери проекту «ТУСТАНЬ в тренді»

  • ГО «Український центр розвитку музейної справи»;
  • МФ «Відродження»;
  • МБФ «Україна 3000»;
  • Open Society Institute;
  • Lviv Fashion Week (ГО «Галицькі сезони моди»);
  • Інформаційний портал «moda 3,14»;
  • LFW Models;

2. Керівництво конкурсом

2.1. загальне керівництво Конкурсом здійснює  команда проекту «ТУСТАНЬ в тренді», що складається з працівників ДІКЗ «Тустань» та представників ЛОГО «Тустань»;

2.2. для проведення Конкурсу (за матеріалами проекту)  створюється робоче журі у складі 5 осіб, яке складається з представників Заповідника (2 особи), партнерів проекту (2 особи) та незалежного експерта (1 особа), яке визначає переможців конкурсу;

3. Умови участі

3.1. у Конкурсі можуть брати участь студенти та випускники навчальних закладів України віком від 18 років, які здобувають освіту у галузях технологічної освіти, дизайну, легкої та текстильної промисловості;

3.2. участь у конкурсній програмі стає можливою для тандему дизайнерів (дизайнер одягу та графічний дизайнер) за умови подачі заявки про участь, ескізів та приклади власних робіт (анкета участі);

3.3. матеріали, подані для участі у конкурсі, мають бути надані, у встановлені командою проекту терміни, до 22.12.2014;

3.4. заявки на участь у конкурсній програмі подаються відповідно до умов участі на електронну адресу команди проекту [email protected];

3.5. конкурс проводиться в один відбірковий тур;

3.6. вимоги до колекції:

3.6.1. кількість представлених моделей – від 10 комплектів одягу, з розрахунку, що вартість матеріалів та пошиття не повинна перевищувати передбаченій сумі в кошторисі проекту (8 тис. грн.);

3.6.2. повинна бути розрахована на аудиторію віком від 23 до 40 р. (основна кількість відвідувачів Заповідника – 55 %);

3.6.3. моделі повинні засвідчувати, що дизайнер орієнтується в актуальних модних трендах і напрямах;

3.6.4. моделі мають бути комерційними, адаптованими до подальшого масового тиражування, орієнтованими на споживача (крайній авангард небажаний);

3.6.5. обов`язковою умовою є прив’язка до образу «Тустані» (інспірації), без буквального трактування середньовічної тематики (не реконструкція костюму);

3.7. обов’язкові умови участі:

  • колекція пошита з коштів проекту залишається у власності ЛОГО «Тустань» згідно договору на отримання гранту в рамках «ProMuseum» для реалізації проекту «ТУСТАНЬ в тренді»;
  • деталі подальшої співпраці із Організаторами та питання тиражування цієї колекції, а також використання супровідних графічних зображень на сувенірній продукції обумовлюються окремо та закріплюються договором;

4. Критерії оцінювання

4.1. Оцінювання роботи учасників Конкурсу здійснюється за 10-ти бальною шкалою за наступними критеріями:

  • одяг: композиційно-художня виразність, актуальність колекції та оригінальність ідеї, цілісність колекції, пропоновані матеріали виробу, можливість тиражування, відповідність стилю «casual»;
  • графічні зображення: художня виразність та оригінальність, інтерпретація існуючих образів, інспірація тематикою Тустані;

5. Визначення переможців конкурсу

5.1. визначення переможців Конкурсу здійснює журі. Переможці конкурсу нагороджуються відповідними дипломами;

5.2. в разі перемоги у конкурсі заявник (аплікант) після остаточного затвердження ескізів командою проекту, зобов’язується:

  • керувати процесом пошиття колекції та слідкувати за дотриманням  поставлених командою проекту термінів (не менше 14 робочих днів);
  • взяти участь в презентації колекції у м. Львів, м. Трускавець та смт. Східниця;

5.3. після пошиття передбачена фотосесія колекції із залученням працівників Заповідника у якості моделей;

5.4. по завершенні проекту для переможців конкурсу (тандему дизайнерів) організатори проекту передбачають можливість подальшої співпраці:

  • для дизайнера одягу – можливість розробити на основі створеної колекції фірмовий одяг для  працівників Заповідника за фінансову винагороду;
  • для графічного дизайнера – можливість розміщувати зображення не лише на реалізованій колекції, але і на іншій сувенірній продукції Заповідника за фінансову винагороду;

6. Фінансування конкурсу

6.1. Витрати пов’язані з реалізацією (закупівля тканини, пошиття) колекції здійснюються ЛОГО «Тустань» відповідно до кошторису проекту «ТУСТАНЬ в тренді» через підрядника, якого обере команда проекту, якщо інше не буде обумовлене між переможцем конкурсу та командою проекту;

6.2. Витрати по організації презентацій (Львів, Трускавець, Східниця): транспортування колекції, витрати на моделей, оренда необхідного обладнання, оренда приміщення покриває ЛОГО «Тустань» в та ін. партнери проекту в рамках кошторису проекту «ТУСТАНЬ в тренді»;

6.3. Виготовлення інформаційно-методичних матеріалів здійснюється  ЛОГО «Тустань» згідно кошторису проекту «Тустань в тренді».