ПОЛОЖЕННЯ
про конкурс дизайнерів одягу та графічного дизайну
«ТУСТАНЬ в тренді»
1. Загальні положення
1.1. конкурс дизайнерів одягу та графічного дизайну (далі – Конкурс) реалізовується в рамках проекту «ТУСТАНЬ в тренді»;
1.2. конкурс проводиться з метою створення лінії сучасного дизайнерського одягу для популяризації Тустані;
1.3. завданнями Конкурсу є:
- створення лінії сучасного дизайнерського одягу та персоніфікація обличчя Заповідника Тустань як нові шляхи презентації музею;
- створення умов для співпраці дизайнерів одягу і графічних дизайнерів;
- популяризація українських дизайнерів не лише в професійній сфері, але інших середовищах культурного дозвілля;
- надання можливості учасникам продемонструвати професійні здібності перед новою аудиторією та засобами масової інформації;
- запропонувати приклади нової сувенірної продукції для Заповідника Тустань;
- сприяння створенню якісного українського продукту;
- надати можливість дизайнерам втілити творчі задуми у відшитій колекції;
- застосувати нові шляхи презентації Заповідника Тустань;
1.4. засновники і організатори Конкурсу
- ДІКЗ «Тустань» (далі Заповідник);
- ЛОГО «Тустань»;
1.5. партнери проекту «ТУСТАНЬ в тренді»
- ГО «Український центр розвитку музейної справи»;
- МФ «Відродження»;
- МБФ «Україна 3000»;
- Open Society Institute;
- Lviv Fashion Week (ГО «Галицькі сезони моди»);
- Інформаційний портал «moda 3,14»;
- LFW Models;
2. Керівництво конкурсом
2.1. загальне керівництво Конкурсом здійснює команда проекту «ТУСТАНЬ в тренді», що складається з працівників ДІКЗ «Тустань» та представників ЛОГО «Тустань»;
2.2. для проведення Конкурсу (за матеріалами проекту) створюється робоче журі у складі 5 осіб, яке складається з представників Заповідника (2 особи), партнерів проекту (2 особи) та незалежного експерта (1 особа), яке визначає переможців конкурсу;
3. Умови участі
3.1. у Конкурсі можуть брати участь студенти та випускники навчальних закладів України віком від 18 років, які здобувають освіту у галузях технологічної освіти, дизайну, легкої та текстильної промисловості;
3.2. участь у конкурсній програмі стає можливою для тандему дизайнерів (дизайнер одягу та графічний дизайнер) за умови подачі заявки про участь, ескізів та приклади власних робіт (анкета участі);
3.3. матеріали, подані для участі у конкурсі, мають бути надані, у встановлені командою проекту терміни, до 22.12.2014;
3.4. заявки на участь у конкурсній програмі подаються відповідно до умов участі на електронну адресу команди проекту [email protected];
3.5. конкурс проводиться в один відбірковий тур;
3.6. вимоги до колекції:
3.6.1. кількість представлених моделей – від 10 комплектів одягу, з розрахунку, що вартість матеріалів та пошиття не повинна перевищувати передбаченій сумі в кошторисі проекту (8 тис. грн.);
3.6.2. повинна бути розрахована на аудиторію віком від 23 до 40 р. (основна кількість відвідувачів Заповідника – 55 %);
3.6.3. моделі повинні засвідчувати, що дизайнер орієнтується в актуальних модних трендах і напрямах;
3.6.4. моделі мають бути комерційними, адаптованими до подальшого масового тиражування, орієнтованими на споживача (крайній авангард небажаний);
3.6.5. обов`язковою умовою є прив’язка до образу «Тустані» (інспірації), без буквального трактування середньовічної тематики (не реконструкція костюму);
3.7. обов’язкові умови участі:
- колекція пошита з коштів проекту залишається у власності ЛОГО «Тустань» згідно договору на отримання гранту в рамках «ProMuseum» для реалізації проекту «ТУСТАНЬ в тренді»;
- деталі подальшої співпраці із Організаторами та питання тиражування цієї колекції, а також використання супровідних графічних зображень на сувенірній продукції обумовлюються окремо та закріплюються договором;
4. Критерії оцінювання
4.1. Оцінювання роботи учасників Конкурсу здійснюється за 10-ти бальною шкалою за наступними критеріями:
- одяг: композиційно-художня виразність, актуальність колекції та оригінальність ідеї, цілісність колекції, пропоновані матеріали виробу, можливість тиражування, відповідність стилю «casual»;
- графічні зображення: художня виразність та оригінальність, інтерпретація існуючих образів, інспірація тематикою Тустані;
5. Визначення переможців конкурсу
5.1. визначення переможців Конкурсу здійснює журі. Переможці конкурсу нагороджуються відповідними дипломами;
5.2. в разі перемоги у конкурсі заявник (аплікант) після остаточного затвердження ескізів командою проекту, зобов’язується:
- керувати процесом пошиття колекції та слідкувати за дотриманням поставлених командою проекту термінів (не менше 14 робочих днів);
- взяти участь в презентації колекції у м. Львів, м. Трускавець та смт. Східниця;
5.3. після пошиття передбачена фотосесія колекції із залученням працівників Заповідника у якості моделей;
5.4. по завершенні проекту для переможців конкурсу (тандему дизайнерів) організатори проекту передбачають можливість подальшої співпраці:
- для дизайнера одягу – можливість розробити на основі створеної колекції фірмовий одяг для працівників Заповідника за фінансову винагороду;
- для графічного дизайнера – можливість розміщувати зображення не лише на реалізованій колекції, але і на іншій сувенірній продукції Заповідника за фінансову винагороду;
6. Фінансування конкурсу
6.1. Витрати пов’язані з реалізацією (закупівля тканини, пошиття) колекції здійснюються ЛОГО «Тустань» відповідно до кошторису проекту «ТУСТАНЬ в тренді» через підрядника, якого обере команда проекту, якщо інше не буде обумовлене між переможцем конкурсу та командою проекту;
6.2. Витрати по організації презентацій (Львів, Трускавець, Східниця): транспортування колекції, витрати на моделей, оренда необхідного обладнання, оренда приміщення покриває ЛОГО «Тустань» в та ін. партнери проекту в рамках кошторису проекту «ТУСТАНЬ в тренді»;
6.3. Виготовлення інформаційно-методичних матеріалів здійснюється ЛОГО «Тустань» згідно кошторису проекту «Тустань в тренді».